Рано сутрин

Водят ме 'за ръчичка' до танцувално сборище на паневритмия до хотел Москва. Ходим близо час – рано сутрин. София. Няма още кой да те псува, че пресичаш. Няма напрежение. Някак скучно е небето. Разказват ми разни неща:
- Керанов често го бъркали за общак по концертите и го карали да носи разни неща.
- Звезди от 'Ахат' е запял „ти сам си избра тази съдба..“ на съседите си, докато му са се оплаквали, че ги е наводнил.
- Румънеца (без Енчев), озвучавайки фестивал в Трансилвания, е бил много учуден, че там всичко е на унгарски, пък са в Румъния.
- Има голяма вероятност Иван Ангелов (от Айтос, разбира се) също да е там.
Пристигаме по средата на първа четвърт, инфлуенсърите ми влизат в игра. Аз преценявам, че загрявката от ходене ми стига и отивам да седна в средата, където има интересен камерен оркестър. 'Токата и фуга в ре минор' би звучала добре тук, но тъжното Ре.. я няма.
Като цяло все пак си почивам доста сполучливо. Иван Ангелов, обаче също го няма да пее – естествено го няма и Фънки и Къци го няма. Няма го вече и 'Шоуто на Слави'.
Краят на втора четвърт - появява се съдийката и ме гони понеже така не било прието. Сядам на скамейката. Треньора им е починал 44та и не мога да го питам дали наистина не е прието. Междувременно се чудя защо диригента не ми каза нищо. Стриймът от Гонг.бг забива точно когато къдрокосо синеоката минава с бялата си роба пред слънчев лъч, проникнал се между дърветата.
Трета четвърт – ако сбирката беше на ККК или пък 'Арийското братство' щеше да е доста
по-динамично, но със сигурност нямаше да пиша сега това.
Четвърта четвърт – изкарвам я долу на спирката. Bri4ka днес ще качва клип с бяло камаро.. И ти ли, Bri4ka.   

Популярни публикации от този блог

Изрезки

14102019

аман