14102019

„Ти, който знаеш къде съм, дай ми една бира“
„Не знам къде си“
„А бира все пак може ли“
„Не продаваме нищо на хора, които не знаят къде са“
„Доста скучно място сте си избрали да се родите“
„Не съм избирал“
„Не си се и раждал – човек, който не ми дава бира не е излезнал от жена“
„Няма как да провера“
„Има ли смисъл да търся някой, който да ми продаде бира“
„Тук не харесваме странници“

„Да ти прочета ли моето“
„Ми не сега“
„Те знаят ли тази песен аз молко ще им я поизпея“
„Ей, не преписвай“
„Странник в...“
„Какво гледаш ти, бе“
„Еми текста“
„Имаше чалга, имаше реге, имаше още много трева..“

„А кой го държи това място“
„Това е училище“
„Аз бях до колата“
„Ти си странник“
„Дай си раницата“
„Всички са с отрязани панталони“
„На някой му звънна телефона“
„Ти си странник – минус 10 точки вече може и да не си – тук всеки е минус нещо“
„Аз дойдох да търся бира“
„Има само октопод“

Популярни публикации от този блог

Изрезки

аман